LinkedIn

LinkedIn er det førende professionelle sociale medier, hvor du let kan komme i kontakt med potentielle kunder, uden den samme støj som kan opleves på andre medier. Hvis din virksomhed er B2B er der rigtig mange fordele for dig, ved at have en aktiv virksomhedsprofil på LinkedIn.

Det der med at skrive en hurtig tekst og offentliggøre på LinkedIn, som man måske er tilbøjelig til fra Facebook, er ikke godt nok på LinkedIn hvis du ønsker at få noget ud af dine opslag.

Vil du gerne have mere ud af dine LinkedIn opslag, eller ved du ikke hvor du skal starte? Så læs med her.

Markedsføring på LinkedIn

Markedsføring på de sociale medier har flyttet sig rigtigt meget igennem tiden, og gør det stadig. Derfor er det ikke længere nok at bruge blot fem minutter på at opdatere virksomhedsprofilen. Hvis du ønsker at fange din målgruppes interesse, kræver det tid og hårdt arbejde, som vi vil hjælpe dig med. Vi har stor erfaring med social media marketing og fokuserer konkret på, hvilke muligheder din virksomhed har for markedsføring på LinkedIn – og hvordan du får mest ud af dit markedsføringsbudget.

Vil du gerne have hjælp til hvordan du skal kommunikere til din målgruppe på LinkedIn, eller søger du råd og vejledning, så giv os et ring 60 56 36 90 

Vi kan hjælpe dig uanset om du allerede er i gang med markedsføring på LinkedIn, eller søger hjælp til at komme i gang.

Vi hjælper dig blandt andet med:

  • At sætte din virksomhedsprofil op, hvis du ikke allerede har en.
  • At optimere din eksisterende virksomhedsprofil.
  • At lave en markedsføringsplan.
  • Vi producerer og offentliggør opslag på baggrund af markedsføringsplanen.
  • Løbende support, hvis du selv ønsker at vedligeholde din virksomhedsprofil.

Hvis ikke din virksomhed markedsfører sig på de sociale medier, er trafikken i bund og grund begrænset til hjemmesiden. Mere trafik giver større omsætning og salg, hvilket markedsføring på LinkedIn kan hjælpe med at øge. Selvfølgelig kan man arbejde kontinuerligt med SEO, men din trafik vokser ikke organisk ud over Googles søgemaskine. Ved at markedsføre din virksomhed og have en aktiv tilstedeværelse på de sociale medier, har du nemlig mulighed for at generere nye leads, som i daglig tale betyder at den kan tiltrække flere kunder organisk til f.eks. din hjemmeside.

Nogle af de andre fordele ved at markedsføre din virksomhed på LinkedIn er:

  • Hvis din virksomhed er B2B finder du størstedelen af din målgruppe på LinkedIn.
  • Hvis du ønsker at generere nye leads (potentielle kunder) til f.eks. din hjemmeside eller webshop, er LinkedIn den førende platform til det.
  • Målrette opslag specifikt til din målgruppe.

Målrettet og relevante opslag er nøglen til succes med LinkedIn

Hvis du vil have din målgruppe til at læse og interagere med dine opslag, er det vigtigt at du skriver og deler relevante opslag målrettet til dem. Har du endnu ikke sat dig ind i hvad der er interessant og relevant for dig målgruppe, hjælper vi dig med at finde frem til det. Ud fra det kendskab vi får til din målgruppe, laver vi i samarbejde en markedsføringsplan for de fremtidige opslag.

Sådan skriver du det gode opslag til LinkedIn

Vi har gennem mange års erfaring med LinkedIn fundet ud af hvad der virker, og hvad der ikke gør. Det har vi alt sammen samlet i en guide til dig, så du får mere ud af dine posts på LinkedIn

Se opslaget her

Hos Ads On hjælper vi din virksomhed med at udvikle en strategi for jeres markedsføring, og håndterer i mange tilfælde vores kunders sociale medier. Vi ved af erfaring at tilstedeværelsen på sociale medier, direkte kan aflede øget trafik for din hjemmeside og omtale i dit lokalsamfund – dermed skabes der vækst på bundlinjen.

Er du i tvivl om hvordan du skal komme i gang med at markedsføre dig på LinkedIn, eller søger du vejledning for at få de sidste ting til at spille – så kontakt os for at vi sammen kan finde ud af hvordan vi kan hjælpe dig og din virksomhed.