LinkedIn Ads

Har du en B2B virksomhed? Så kan vi varmt anbefale at annoncere på LinkedIn, da 4 ud af 5 brugere på LinkedIn er beslutningstagere i en virksomhed. Da LinkedIn er det professionelle sociale medie, er der oveni større sandsynlighed for at brugerne interagerer med dine annoncer, da de ikke forstyrres af andet støj.

Hvordan kan vi hjælpe dig med at annoncere på LinkedIn?

Mangler du et overblik over hvordan du skal få noget ud af dine annoncer på LinkedIn? Det kan vi godt forstå, da vi oplever at mange små og mellemstore virksomheder simpelthen ikke kan følge med i de nye tiltag der er kommet ved annoncering på LinkedIn.

Generelt føler mange virksomheder sig udfordret i forhold til at sætte sig 100 % ind i mekanismerne for LinkedIn annoncering, hvilket desværre ofte ender ud i annoncer som ikke møder forretningsmål eller giver det ønskede afkast.

Det er her vi som specialister kan gøre en forskel ved at sætte os ind i din virksomhed, og bruge den viden til at producere annoncer der kan vækste din virksomhed.

Vil du gerne vide hvordan vi kan hjælpe dig med dine LinkedIn annoncer? Så ring til os på 60 56 36 90

Vi har mange års erfaring med annoncering på LinkedIn for mange forskellige kunder. Vi hjælper dig med alt fra sideopsætning, strategi og selve annonceringen.

Det kan være at du allerede har etableret virksomhedsprofilen, og derfra søger hjælp til at komme i gang med annoncering. Det kan også være, at du står uden en virksomhedsprofil, som vi så kan hjælpe dig med at starte.

Uanset hvilken situation du er i med din virksomhedsprofil og annoncering på LinkedIn, undersøger vi i fællesskab dit behov og hvad du ønsker at få ud af annonceringen, så vi sammen kan få lagt den rigtige strategi der efterfølgende kan effektmåles på. Vi sætter os grundigt ind i både din virksomhed og din målgruppe, og derved sørger vi for at ramme dem rigtigt første gang.

Det her kan vi blandt andet hjælpe dig med:

  • Interview med jeres kontaktperson, så fokusområde for annoncerne identificeres
  • Gennemgang af eventuel nuværende LinkedIn annoncering og justering efter behov
  • Opsætning af geografisk målretning
  • Månedlig justering af annoncerne, så besøg maksimeres
  • Forslag til din LinkedIns sideopsætning med henblik på forbedringer
  • Månedlig afrapportering som sendes ud på mail, hvis ønsket

Hvorfor skal B2B virksomheder bruge LinkedIn?

Det korte svar er, at du som B2B virksomhed skal annoncere på LinkedIn, fordi det er her din målgruppe er. Det vil altså være med LinkedIn annoncer du vil opleve den største vækst og værdi, samtidig med en virkelig lav kontaktpris sammenlignet med mange af de traditionelle kanaler. Er din virksomhed ikke B2B, er annoncering på Facebook måske mere relevant for dig. Kort sagt er LinkedIn den bedste platform når det kommer til online annoncering med henblik på B2B segmentet og til generering af leads (potentielle nye kunder).

Fordele ved at annoncere på LinkedIn:

  • Den bedste platform at skabe leads på for B2B segmentet.
  • Mange muligheder for at målrette dine annoncer til netop din målgruppe
  • LinkedIn er et professionelt socialt medie, og dine annoncer kommer til at leve på en mere ”rolig” platform end det eksempelvis er tilfældet på Facebook.

Der er rigtig mange muligheder for annoncering på LinkedIn og vi hjælper dig også med hvilke annoncetyper der er relevant for din virksomhed. Så mangler du tiden og overskuddet til enten at gå i gang med, eller at vedligeholde dine LinkedIn annoncer, så kontakt os og hør nærmere om hvordan vi kan hjælpe netop din virksomhed.