Webdesign

Vi udvikler din nye hjemmeside
Der er efterhånden langt imellem virksomheder uden hjemmeside. Gudskelov! Men er du sikker på at opbygning, indhold, optimering, design og brugervenlighed er fulgt med ind i 2020?

Vi bygger din nye hjemmeside

Hos Ads On tilbyder vi webdesign af din nye hjemmeside. Ved at lade os bygge din hjemmeside op fra bunden, er du garanteret en tidssvarende hjemmeside, hvor brugervenlighed og dine ønsker er i højsædet. Samtidig har vi muligheden for at tænke søgeordsoptimering med fra start, så din nye hjemmeside har de bedste forudsætninger fra start. Vi tænker din forretning med fra begyndelsen, så det der er vigtigt for netop dig og dine kunder bliver sat i fokus.

webdesign og hjemmesideudvikling

Vi giver dit eksisterende webdesign et frisk pust

Har du en eksisterende hjemmeside, kan vi rådgive og komme med forslag til forbedringer. Dette kan f.eks. være omhandlende SEO aspekter af løsningen eller i forhold til brugeroplevelsen. Anvender du Google Analytics, men ikke helt ved hvordan du aflæser statistikkerne, eller hvordan du trækker tallene, hjælper vi også gerne med det. At gennemgå en Google Analytics konto kan ofte give et indblik i, hvor der er plads til forbedringer på hjemmesiden, og ved at anvende andre af Googles værktøjer kan vi identificere eventuelle fejl og målrette indholdet så brugerne fastholdes.

Der er desværre stor sandsynlighed for at dine kunder forlader din side igen hvis den:

  • Er langsom
  • Er uoverskuelig
  • Er kedelig i layoutet
  • Er upersonlig
  • Har meget og for tung tekst
  • Har for gammelt eller irrelevant indhold
  • Ikke er tilpasset mobil- og tabletvisninger
webdesign og udvikling af hjemmeside for online markedsføring

 Derfor giver det god mening at få lavet de opdateringer der er nødvendige for at få et nutidigt webdesign.

Hvorfor er det vigtigt med et opdateret webdesign

Butiksindretning og space management er måske atypiske ord at bruge i forbindelse med webdesign. Men begreberne er i virkeligheden endnu vigtigere her, end i en fysisk butik. På en hjemmeside kan du ikke ”fange” kunden med small talk og personlig betjening. Dine produkter skal sælge sig selv! Så din side skal fastholde kunden helt frem til ”betal” eller ”kontakt”.

Din forside er dine butiksvinduer, dit banner er dit skilt ved døren og din navigation er præsentationen af dine varer på hylderne. Det er helt afgørende for dit salg, hvordan dit webdesign er bygget op, hvor tilgængelige dine varer er for kunden, og ikke mindst hvordan du præsenterer tilbud, nyheder og konkurrencer.

Det handler om at skabe en god brugeroplevelse

Det handler helt enkelt om at skabe optimal UX eller brugervenlighed. Eller sagt på en anden måde, det handler om at skabe ”en behagelig stemning i din butik”. En stemning der gør at man får lyst til at købe dine produkter, eller tillid til at benytte sig af dine ydelser.

Dette gør vi med fokus på ”de lavest hængende frugter”. Ofte er det de enkle ændringer der har den største effekt. Det kan være små ting, som en forvirrende farvekode eller forkerte placeringer af Call to Action elementer. Det kan også være, at dit webdesign bare trænger til at blive ryddet op. Det er ofte summen af mange små ændringer der gør den store forskel.